Gylling eSport søger trænere til den kommende sæson

image Det ene af Gylling eSports lokaler på 1. sal i Gylling Forsamlingshus

Gylling eSport søger trænere til den kommende sæson

Mangler du noget til CV'et? - så bliv esports-træner hos Gylling eSport.
Frivilligt arbejde viser overskud og engagement og du er med til, at understrege dine kompetencer eller vise nogle du har, som ikke direkte fremgår på dine eksamensbeviser eller tidligere erhvervserfaring. Så har du lyst til, at arbejde frivilligt med børn og unge indenfor esport? – så læs endelig videre!

I Gylling skal der også være et tilbud til børn, unge og voksne, om at kunne gå til esport.
For at dette kan lykkedes, så har vi brug for trænere, der vil være med til at gøre en stor forskel for personer med interesse i gaming og esport.
Vil du/I være med til at starte Gylling eSports første Fortnite-hold ?

Efter sommerferien, så har vi ambitioner om, at oprette vores allerførste Fortnite-hold og her søger vi efter en træner (+18 år), og evt. en assistent-træner (+13 år) der som rollemodeller og trænere, vil være med til, at forme og strukturere vores tilbud og være med til bestemme, hvilke elementer, der skal indgår i vores Fortnite-træning.

Du/I skal have god grundviden om Fortnite: game settings, creative, aim, loadout, building, drop spots og spilforståelse m.m. men mest vigtigt, at du har lysten til give din Fortnite-viden videre til børn og unge.

Du/I skal være fysisk tilstede i Gylling eSports lokaler, der består af to lokaler med 2 x 6 gamer-setups, ét taktik-lokale / venteområde for forældre, samt køkken og toilet. Alt sammen placeret på 1. sal i Gylling Forsamlingshus.

I Gylling eSport har vi plads til 12 medlemmer per træning og aldersgruppen vil være 5.-9. klasse.

Der trænes én gang om ugen, fra september til maj, og du/I vil i høj grad være med til at bestemme, hvilken ugedag og klokkeslæt der skal trænes.

Vil du være med til at starte Gylling eSports første pigehold ?

Efter sommerferien, så har vi ambitioner om, at oprette vores allerførste pigehold og her søger vi efter en mand/kvinde (+18 år), der som rollemodel og træner, vil være med til, at forme og strukturere vores tilbud og være med til bestemme, hvordan gaming eller esport skal se ud for et pigehold hos os.

Du skal være fysisk tilstede i Gylling eSports lokaler, der består af, to lokaler med 2 x 6 gamer-setups, ét taktik-lokale / venteområde for forældre, samt køkken og toilet. Alt sammen placeret på 1. sal i Gylling Forsamlingshus.

I Gylling eSport har vi plads til 12 medlemmer per træning, fordelt på to esports-lokaler, men kan vi starte med ét hold på 5-6 piger, så vil det være rigtig flot - så bygger vi på der fra.

Der trænes én gang om ugen, fra september til maj, og du vil i høj grad være med til at bestemme, hvilken ugedag og klokkeslæt der skal trænes.

Hvad får du/I ud af det?

• Et meningsfuldt bidrag til dit CV
  • At være en positiv rollemodel og være noget for andre
  • Mulighed for at komme på kursus igennem DGI Esport
  • Gylling Sport og Idræt træningsdragt
  • Spilletrøje med eget gamer-navn på
  • Gratis adgang til Gylling Gaming Event
  • Deltagelse ved Gylling Sport og Idræts frivilligfest
  • En årsgave, der skal bruges via én af vores samarbejdspartnere

Er du interesseret, så ta’ kontakt til udvalgsformand Peter Dalsgaard Larsen.

E-Mail: esport@gyllingsportogidraet.dk

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Gylling eSport er en del af Gylling Sport og Idræt og efterlever værdierne i vores hovedforening. Vi samarbejder med DGI, Esport Danmark, DIF, CUR, har skrevet under på det etiske kodeks for esport i Danmark og arbejder generelt ud fra, at bredden skaber eliten. Gylling eSport har eksisteret siden efteråret 2017.

Trænere

Morten Holmelin Reetz-Engell