Frivillig

Er du forældre eller deltager du selv i en sportsgren i en af Gylling Sport og Idrætsafdelinger, er du samtidig også forpligtiget til at hjælpe som frivillig i to timer i løbet af en sæson.

Det er helt gratis at tilmelde sig, men vi gør det igennem vores tilmeldingssystem, da vi så har de relevante kontaktdata og du kan nemt anmode om at blive udmeldt igen.

Når du har tilmeldt dig vil du via e-mail kunne blive kontaktet, i løbet af året, omkring opgaver vi ønsker at få hjælp til. Man er i sin fulde ret til, at afslå, at man kan hjælpe lige netop denne gang, men vi vil selvfølgelig gerne have respons på vores henvendelse. Vi håber, at tiltaget kan være med til, at vores allesammens ildsjæle kan holde i lidt flere år ved, at vi er flere som er med til, at løfte i flok.

Nedenfor kan du se nogle af de opgaver vi fra tid til andet har behov for hjælp til:

Frivillig - Praktisk hjælp:

Er du god med en hammer, kan du svinge en pensel, kan du sætte et telt op, så byder du endelig ind på disse opgaver.

Frivillig - Mad og boder:

Er du ikke bange for at grille en pølse? eller hjælpe til i et køkken?, kan du bage en kage? eller passe en bod med forskellige varer. Det er hyggeligt og det gør en større forskel en du aner.

Frivillig - Stævner og lejre:

I Gylling Sport og Idræt afholder vi flere stævner og lejre i løbet af året. Her er der mange opgaver. Er du en god dommer?, kan du passe et dommerbord?, passe en bod?, være praktisk hjælp før, under og efter? Så kan du godt lide lidt forskelligt arbejde, så meld dig endelig når disse events afholdes.

Frivillig - Større begivenheder:

Gylling Sport og Idræt deltager eller afholder gerne 1-2 større begivenheder, som giver penge i foreningskassen som kan bruges til at udvikle foreningen. Derfor er der altid behov for mange frivillige til at passe bar og madboder. Du skal være opmærksom på, at vagterne kan være op til fire timer, men tiden går hurtigt. Så kan du lide at snakke med mennesker? og ikke er bange for at skænke en fadøl? og lave lidt pomfritter, så meld dig endelig når vi har disse begivenheder i foreningen.

I Frivillige er med til at skabe TRYGHED, NÆRHED og SAMMENHOLD.

Susanne, Kristina og Dennis