Støt Gylling Sport og Idræt

Støt Gylling Sport og Idræt, hver gang du tanker

Vi har indgået en sponsoraftale med OK, så du kan støtte Gylling Sport og Idræt, hver gang du tanker. Og vigtigst af alt, det koster dig ikke ekstra at støtte foreningen – OK betaler hele beløbet.

Du støtter vores forening med 5 øre/liter – uanset om du bestiller et OK Benzinkort eller betaler med dit Dankort i OK’s Tank & betal-app. Når du har tanket 500 liter, får foreningen en ekstra bonus på 200 kr.

Bestil et OK Benzinkort på www.ok.dk/lokalsporten. Hvis du vælger at tanke med OK-appen, så finder du den i App Store eller Google Play.

Har du allerede et OK Benzinkort? Så ring til OK på 70 10 20 33 og fortæl dem, at du gerne vil støtte Gylling Sport og Idræt nu. Og så sørger de for at ændre det.

Ekstra støtte til din forening med OK Mobil og OK El
Har du et OK Benzinkort kan du fordoble støtten til din forening. Vælg en af OK’s Mobil-pakker, så støtter du foreningen med ekstra 5 øre pr. liter, du tanker. Du kan se alle OK’s mobilpakker på www.ok.dk/mobil

Du kan også fordoble støtten, hvis du vælger at få el fra OK. Så støtter du med 5 øre ekstra pr. liter, hver gang du tanker. Det er nemt og hurtigt at skifte el-selskab. Bare ring til OK på 70 10 22 33, så sørger de for det hele.

Støttemedlemsskab

Der har været flere forespørgsler om man kunne få et støttemedlemskab eller lignende, således man økonomisk kunne støtte Gylling Sport og Idræt.

Vi har valgt, at man kan støtte økonomisk ved, at indsætte donationer direkte på vores bankkonto.

Hvis man ønsker det, kan man blive offentliggjort på vores hjemmeside / facebookside.

Der skal sendes en besked til formand@gyllingsportogidraet.dk – når donationen er overført – hvis man ønsker at blive offentliggjort / promoveret.

Alle beløb er velkommen – store som små – og vil gå direkte til, at gøre vores tilbud endnu bedre.

Som erhvervsdrivende er det muligt, at vælge imellem flere typer sponsorater.

Det hele kan individuelt sættes sammen, således vi rammer det ønskede beløb og vilkår.

For dialog ang. sponsorater, tag venligst fat i:

Formand for Gylling Sport og Idræt
Lars Dalsgaard Larsen