Indmeldelse

Indmeldelse i vores fodbold-afdeling

Har du lyst til at spille fodbold på et af vores hold i Gylling Boldklub, anbefaler vi at du inden første træning kontakter en træner/holdansvarlig for det hold/årgang som du ønsker at være tilknyttet til.

Alle har lov til at prøvetræne et par gange inden indmeldelse - dog skal man være indmeldt før man kan deltage i kampe/stævner.

Indmeldelse

Har du tidligere spillet fodbold, kan du logge på med dit ”DBU Login”, hvis ikke, så skal du først oprette et ”DBU Login”.

Senere kan du altid rette dine personlige oplysninger (adresse, mobil, mail, mm.) på ”mitDBU”. Det er vigtigt at du løbende ajourfører dine personlige oplysninger, så klubben og træneren altid kan komme i kontakt med dig.

Hvis du tidligere har spillet for en anden klub, er det vigtigt, at du angiver klubbens navn. Dit spillercertifikat skal i så fald overføres til Gylling Boldklub, inden du kan spille turneringskampe.

Ved indmeldelse giver du samtidig samtykke til, at vi må opbevare dine personoplysninger så længe du er medlem af Gylling Boldklub. Dine oplysninger opbevares fortroligt og sikkert i Kluboffice og videregives ikke til 3. part.

Betaling/kontingent

Første gang du skal betale kontingent, modtager du en mail med et betalingslink. Når du betaler tilmeldes dit betalingskort samtidig til en abonnementsordning, hvilket betyder at kontingenter fremover trækkes automatisk på dit betalingskort.

Næste gang du skal betale kontingent, modtager du en mail, hvor du informeres om, at klubben vil hæve kontingent fra dit betalingskort. Du har maks. 5 dage til at reagere, hvis du ikke ønsker at betale kontingent.

Det er dit eget ansvar, at klubben har din rigtige mail.

Der betales kontingent to gange om året (marts og august), som dækker henholdsvis forårssæsonen (marts-juni) og efterårssæsonen (august-oktober).

Ved ønsker om at spille indendørsfodbold i vinterhalvåret, skal der ske en særskilt tilmelding til dette. Spilles som udgangspunkt i perioden oktober-marts.

Hvad hvis jeg får nyt betalingskort?

Hvis du får nyt betalingskort, eller gerne vil skifte til et andet, kan du gøre det ved at logge ind på mit DBU - under menupunktet”mine abonnementer”. Hvis du ikke selv når at rette det, og dit kreditkort ikke længere er gyldigt, vil du modtage en mail med et betalingslink, hvor du så betaler med dit nye kort, som samtidigt tilmeldes automatisk abonnementsordningen.

Er det sikkert?

Ja, dine kortoplysninger modtager hverken Gylling Boldklub eller DBU. De behandles fortroligt og sikkert af Nets, der står bag betalingsløsningerne.

Kan jeg undgå abonnementsbetaling?

Nej, bestyrelsen har besluttet, at alle medlemmer betaler via abonnementsordning. Det valg er truffet for at minimere den tid, man ellers skal bruge på at rykke medlemmer for betalinger. Husk på, at klubben fungerer ved hjælp af frivillige folk, der arbejder for din klub i deres fritid.

Kontakt

Hvis du har har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores fodbold udvalgsformand på tlf. 21745214

Brugsen Gylling

OK a.m.b.a.