Mød din sport- og idrætsforening

image Tryghed, nærhed og sammenhold - Gylling Sport og Idræts værdier
13. april 2022 kl. 14:17

Mød din sport- og idrætsforening

Lørdag den 30. april 2022 har du mulighed for at møde din sport- og idrætsforening i tidsrummet 10:00 til 13:00. Her vil det være muligt for dig og din familie, at både se og prøve, hvad du kan gå til i Gylling Sport og Idræts mange tilbud for en aktiv hverdag. Det er ganske gratis, så kom og være med til nogle hyggelige timer i sportens og idrættens tegn.
Du kan opleve følgende:

Fodbold:
Har du Gyllings bedste teknik og præcisionsskud? Kan du ramme trekanten? Konkurrence i bandebold, hvor mange lys kan du nå at slukke?

Gymnastik:
Kom og prøv at få pulsen op med TRX, Hiit-Fiit og Yoga, samt balancebane for de mindste.

Badminton:
Prøv badminton-petanque og se om du kan slå mor og far i en hyggelig konkurrence. Longest drive konkurrence. Har du Gyllings længste serv?

Esport:
Test din reaktionstid på storskærm og se om du kan få den bedste tid. Hertil reaktionsøvelse med BlazePods. Har du Gyllings hurtigste reaktionevne og fart?
Derudover vil der være en pølse med brød, og en vand til alle fremmødte - ganske gratis.
Vi håber mange vil kigge forbi og få et kig på, hvad vi som forening kan tilbyde af sports- og idrætstilbud til alle aldre.
Gylling Sport og Idræt