Her dannes unikke fællesskaber

image Tryghed, nærhed og sammenhold - Gylling Sport og Idræts værdier
Gylling Sport og Idræt
06. februar 2023 kl. 12:52
Vi søger et nyt bestyrelsesmedlem til Gylling Sport og Idræt. Dine opgaver bliver, at deltage aktivt i udviklingen af foreningens sports- og idrætstilbud. Der vil være særlig fokus på frivillige, frivillighed og børn med særlige behov. Derudover vil du arbejde tæt sammen med de øvrige i bestyrelsen samt udvalg.

Gylling Sport og Idræt har i dag ca. 30 trænere og 250 aktive sportsudøvere fordelt på fire forskellige sportsgrene: fodbold, badminton, gymnastik og esport. Gylling Sport og Idræt er en 100% frivillig forening, hvor ingen aflønnes og der er stort fokus på vores grundværdier: Tryghed, Nærhed og Sammenhold. Vi er en udpræget breddeforening med en god grundstamme af fagligt stærke trænere og en bestyrelse, som arbejder hårdt på, at skabe professionelle rammer for træning, læring og udvikling af udøver.

Vi mødes seks gange årligt. Fire ”almindelige” bestyrelsesmøder og to tema-møder. Det foregår typisk på hverdagsaftner, hvor du vil være med til, at belyse, udvikle og løse forskellige emner og problemstillinger for, at styrke foreningen og dens arbejde for, at gøre sport og idræt tilgængelig for alle aldersgrupper i Gylling og omegn.

Det forventer vi af dig:
• Du er glad for at tale og koordinere med andre mennesker
• Du er tydelig i din kommunikation
• Du er mødestabil
• Du er tålmodig, åben og villig til at lære
• Du har lyst til, at gøre en forskel for børn og unge med særlige behov

Hvad får du ud af det:
• Masser af sjove oplevelser med børnene, unge og voksne i alle aldre
• Yes-følelsen ved at gøre en forskel
• Den gode selvfortælling
• Mulighed for at afprøve og forbedre dine pædagogiske og ledelsesmæssige evner
• Praktisk erfaring med børn og unge med særlige behov
• Betydeligt punkt til CV’et

Vil du være en del af bestyrelsen, så send en e-mail, hvor du kort beskriver dig selv. Dennes sendes til formand Lars Larsen på: formand@gyllingsportogidraet.dk - skriv bestyrelsesmedlem i emnefeltet. Har du uddybende spørgsmål, så skal du også være velkommen til, at kontakte formand Lars Larsen på telefon 26 17 79 58. Frist for ansøgning er søndag d. 5. marts 2023.

Vi håber du vil være med på holdet!

Bestyrelsen Gylling Sport og Idræt

Hovedbestyrelse