Vigtig info omkring brug af mundbind i Gylling eSport

image Udvalgsformand i Gylling eSport, Peter Dalsgaard Larsen
Peter "MeetThePete" Larsen
29. oktober 2020 kl. 17:04
Fra i dag (torsdag d. 29. oktober 2020), er der krav om brug af mundbind (eller visir) alle offentlige steder. Det gælder også i Gylling eSport.

Vi er små hold, på under 10 personer (inkl. trænere) og overholder derfor forsamlingsforbuddet. Vi kan derfor stadig give børn og unge nogle gode, meningsfulde og sikre lektioner og træninger indenfor eSport.

I Gylling eSport gælder der følgende:
Mundbind skal ikke bæres af børn og unge under 12 år.
Er du 12 år og op, så skal du bære mundbind, når du træder ind i Gylling Forsamlingshus og bære det indtil, at du sidder ned i din gamerstol - rejser du dig op, for at gå rundt i lokalet eller for at gå på toilettet, så skal mundbindet på igen og ligeledes igen, når du forlader lokalet for gå hjem. (også gældende for trænere)
Vi overholder forsamlingsforbuddet på 10 personer og derfor skal vi bede forældre om, at aflevere jeres børn udenfor forsamlingshuset og IKKE gå med op i vores eSports-lokale.
Der gælder stadig:
  • Føler du dig syg, så bliv hjemme!
  • Medlemmer afleveres udenfor ved hoveddøren til forsamlingshuset.
  • Man vasker hænder på WC'erne inden man gå op ovenpå.
  • Ved indgang til lokalet påføres sprit på hænderne.
  • Når man er færdig med træning, så modtager man en sprit-serviet, der bruges til at gøre keyboard, mus og headset rent med.
  • Når man er færdig med træning, og siger farvel, så påføres sprit på hænderne på vej ud af lokalet.
  • Der bliver luftet ud i lokalet, så ofte det er muligt.
  • Stole, borde og resten af lokalet bliver gjort rent ofte.

Er der spørgsmål til ovenstående, så si' endelig til.

De bedste hilsner
Peter, udvalgsformand Gylling eSport

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Gylling eSport er en del af Gylling Sport og Idræt og efterlever værdierne i vores hovedforening. Vi samarbejder med DGI, eSport Danmark, har skrevet under på det etiske kodeks for eSport i Danmark og arbejder generelt ud fra, at bredden skaber eliten. Gylling eSport har eksisteret siden efteråret 2017.

eSport

Udvalgsformand og esports-træner