Hjælp, vi mangler trænere

image Vi søger trænere til vores kommende U12-hold og et helt nyt U8-hold.
Lars Dalsgaard Larsen
27. juni 2017 kl. 15:20
I forbindelse med sæsonafslutning har vi sagt farvel til Nicki som U11-drengetræner. Nicki skal igang med hans uddannelse i Aarhus og kan ikke nå trænergerningen i Gylling. Vi vil gerne sige tak til Nicki for at træde til, da U11-drengene akut manglede en træner.

Vi skal derfor igen have fundet en træner til de nu kommende U12-drenge, fra næste sæson. Derfor leder vi efter et trænerteam, til de godt 15 drengespillere, der brænder for at give de unge drenge nogle gode oplevelser både til træning og til kamp. Bestyrelsen og de øvrige trænere er klar med opbakning og klubben sender jer gerne på de evt. nødvendige kursuser. Vi har et ønske om, at give drengene en fast træner gerne minimum de næste 2 år.

Lyder det som noget for dig/I, så kontakt formand Lars Larsen på formand@gyllingboldklub.dk

Vi har også et helt nyt U8-hold, der efter sommerferien også mangler en træner. De er blevet for store til vores U7-hold og skal have lidt større udfordringer. De udviser alle stor gejst og talent for spillet og der kan være stor potentiale i holdet. Vi ønsker derfor en træner, der har lyst til at arbejde med de mindste og være med til, at udvikle et hold helt fra bunden. Tidligere trænererfaring er ikke et must, men en fordel.
Vi tilbyder samme muligheder som U11-trænerstillingen.

Hvis det er noget for dig/I så kontakt formand Lars Larsen på formand@gyllingboldklub.dk

Vi håber der er nogen, som har en trænerdrøm i maven og gerne vil være en del af holdet i og omkring Gylling Boldklub.

Rigtig god sommer!

Foreningspersoner