Fest for de frivillige

image Der var dækket op til fest i gymnastiksalen på Gylling skole
16. august 2021 kl. 19:11
I Gylling Sport og Idræt arbejder vi altid på, at gøre tilbudene til vores medlemmerne så gode som muligt med fokus på vores grundværdier: Tryghed, Nærhed og Sammenhold.

Fest for de frivillige

Men vi ved også, at alt dette ikke kan lade sig gøre, hvis ikke der står en flok af frivillige trænere bag - og det har vi heldigvis i Gylling Sport og Idræt. Derfor prioriterer vi årligt, at holde en fest for vores frivillige på tværs af de forskellige idrætsgrene: fodbold, gymnastik, badminton og eSport. I år var ingen undtagelse og efter en lang coronapause var det igen tid til socialt sammenvær.
Lørdag d. 14.august startede festlighederne med fælles bustur til Voicehall, hvor der blev indsunget en nyskrevet GSI-sang med stor succes. Efterfølgende var der fest med god mad og diverse underholdende indslag hjemme i gymnastiksalen på Gylling skole. Tak for en god dag og tak til alle vores frivillige for at være den del af Gylling Sport og Idræt.