Tre år med eSport i Gylling

image Udvalgsformand for Gylling eSport - Peter Dalsgaard Larsen
Peter "MeetThePete" Larsen
01. august 2020 kl. 07:59
I dag kan vi fejre, at børn, unge og voksne har kunne gå til eSport, igennem Gylling Sport og Idræt, i hele tre år!

Tre år med eSport i Gylling

"Det har været noget af en rejse vi har været på, når man tænker tilbage til august 2017 og så frem til i dag. Til at begynde med fungerede vi jo kun som en online-afdeling til i dag, hvor vi igennem fonds-søgning, lokale-søgning, sponsor-aftaler, m.m. kan møde op i vores eSports-lokale - det er virkelig fantastisk!"

"Vi har bygget alt op fra bunden og det har bestemt ikke været nemt, men takket være ildsjæle, nuværende og gamle medlemmer, trænere og frivillige, så er vi kommet langt."

Mange tak til vores sponsorer, fonde og puljer:

Larsen & Jakobsen ApS, Nordea-fonden, Hede Nielsens Fond, AURA Energi, Odder Kommune, DIF/DGI og Jutlander Bank.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Gylling eSport er en del af Gylling Sport og Idræt og efterlever værdierne i vores hovedforening. Vi samarbejder med DGI, eSport Danmark, har skrevet under på det etiske kodeks for eSport i Danmark og arbejder generelt ud fra, at bredden skaber eliten. Gylling eSport har eksisteret siden efteråret 2017.

eSport

Udvalgsformand og esports-træner