Sammenlægning af Gylling Boldklub og Gylling Gymnastikforening

Lars Dalsgaard Larsen
20. august 2017 kl. 21:13
I forbindelse med konstitueringen af den nye bestyrelse for Gylling Boldklub, stod det hurtigt klart for bestyrelsen, at vi var nødsaget til, at gå nye veje for, at tilbyde flere attraktive tilbud indenfor sport og idræt.

Derfor lavede vi allerede i foråret et samarbejde med Gylling Gymnastikforening omkring et motionstilbud på gang, løb og cykling. Samarbejdet i forbindelse med dette projekt er gået rigtig godt, så vores næste skridt er at indgå i dialog omkring, at lave en ny, stærk og samlet enhed, der kan profilere de sports- og motionstilbud, som er i Gylling.

Da der er nogle formalier, der skal overholdes, vil vi starte med at indgå et økonomisk samarbejde, så alt økonomi vil indgå i Gylling Boldklubs økonomisystemer. Derfor vil alt opkrævning til Gymnastik fremover foregå via Gylling Boldklubs hjemmeside.

Vi vil i løbet af efteråret præsentere den endelig plan for en sammenlægning af foreningerne på ekstraordinære generalforsamlinger.

Vi håber, at en styrket og samlet foreningsstruktur med mange medlemmer og fælles ledelse, vil være med til, at vi kan gå styrket ind i fremtiden samt konkurrere med vores nabobyers tiltag.

Lars Dalsgaard Larsen
Formand, Gylling Boldklub