Projekt Badminton-Helte fik penge fra Gylling Kulturforening

image Lars, Lis og Per fra Gylling Boldklub
20. august 2017 kl. 18:46

48.734 kr., så meget blev overskuddet fra Gylling Byfest og det betød, at projekt badminton-helte kom indenfor de projekter, der blev penge til - og det var man meget glad for i Gylling Boldklub.

Formand i Gylling Boldklub og badmintontræner Lars Dalsgaard Larsen siger: "Vi glæder os rigtig meget til, at kunne invitere en masse børn med til Aarhus og DM i badminton, hvor de kan opleve badminton i verdensklasse." Lars fortsætter: "Det er vigtigt, at børnene har nogle, at se op til, nogle forbilleder eller helte og med en tur til DM i badminton, så har vi mulighed for at give dem dette."

Midlerne søgt til projekt Badminton-Helte dækker, indgang og en sodavand til børnene.

DM i badminton foregår i Ceres Park & Arena fra d. 1.-4. februar 2018.

Se video her, der blev brugt til projektfremvisning d. 11.10.2016, der viser, at det kniber lidt med at genkende badmintonstjernerne - det er ret sjovt!