Nyt motionstilbud i Gylling

image Løb, Gang og Cykling
19. april 2017 kl. 22:08

Gylling Boldklub og Gylling Gymnastikforening præsenterer i samarbejde en ny mulighed for dig som motionist.

Under fællesbetegnelsen Motion, er det nu muligt for et årskontingent på 100 kr., at deltage i et klubfællesskab omkring bevægelse i fritiden.

Motionsbetegnelsen dækker over Løb, Gang og Cykling.

Der vil på hvert hold være en nøgleansvarlig, der vil have adgang til klubben, så der også er mulighed for kaffe, øl eller en sodavand efter træning.

Holdene er åbne og uforpligtigende, men afgangstidspunkter fra boldklubben bliver faste. Så når du ikke lige gå-holdet dag x pga. arbejde, kan du måske nå cykelholdet dag y.

På et fællesmøde 27. april 2017 kl. 19.00 til 20.00 i Gylling Boldklub er alle interesserede velkommen til, at komme med idéer til tidspunkter eller om de kan være nøgleansvarlig for et af motionsholdene.

Tempo, ruter og hvem der løber, går og cykler sammen, bestemmes internt fra gang til gang med dem på holdet.

Tilbuddet er for aldersgruppen fra 15 år og op til 100 år.

Vi håber der er mange, der gerne vil være del af et fællesskab omkring, at komme ud og bevæge sig i fritiden.

Foreningspersoner

Web / Medieansvarlig