Indendørs fodbold holder Corona-pause

image Foto: DBU
28. oktober 2020 kl. 21:06
Med de nyeste corona-restriktioner følger et ansvar, et ansvar om at alle retningslinjer overholdes, således at det er trygt for sportsudøvere, forældre og pågældende forening at fortsætte aktiviteterne.
I Gylling Boldklub ønsker vi ikke at være (med)ansvarlige for at børn og unge "blandes" med nogen de ikke omgåes med til dagligt, og dermed udvide deres sociale corona-boble.
Vi ønsker at tage ansvar og vise samfundssind, og det er derfor besluttet at stoppe alt indendørs fodbold de næste 4 uger - gældende fra uge 44.
Håber på jeres forståelse, og at vi snart kan ses igen.

Opdatering omkring indendørs fodbold onsdag d. 25-11-2020:

De 4 uger er gået jf. sidste udmelding, og vi havde håbet på at der kunne åbnes op for indendørs fodbold igen.
Det er desværre sådan at der pt. i Odder kommune er et stort og stigende antal corona-smittede især blandt børn og unge, hvilket gør at vi ikke mener at tidspunktet er det rette for en ny opstart af indendørs fodbold.
Det er mega ærgerligt, men vi bevarer håbet om at vi nok skal komme i gang på et senere tidspunkt.
Foreløbig vil der tidligst være indendørs fodbold efter nytår.
Gylling Boldklub

Fodbold kontakter og trænere