Gylling gik til München

image Tilde og Signe Seldrup Kaysen på en hyggelig gåtur
22. februar 2021 kl. 11:09
I løbet af uge 7 (vinterferien) havde Gylling Sport og Idræt introduceret konceptet Gylling 'går amok' og det blev en stor succes.

Gylling gik til München

Formand i Gylling Sport og Idræt, Lars Dalsgaard Larsen fortæller:
"Vi har været super glad for den modtagelse vores Facebook-gruppe har fået samt for det engagement folk har lagt i, at lægge billeder og video op i den. Det er fantastisk, at mærke opbakningen og at folk selvfølgelig har fået bevæget sig - sammen, men hver for sig. Vi savner dem i vores foreningsliv, men lige nu er det ikke muligt at samles, men derfor og måske endnu mere vigtigt nu, at vi stadig gør opmærksom på os selv og tænker anderledes og stadig kan være med til at inspirere hinanden til mere bevægelse i hverdagen.
Mere bevægelse i hverdagen
Og det må man sige, at det er lykkedes, for ikke mindre end 131 medlemmer er blevet en del af Facebook-gruppen: Tryghed, nærhed og sammenhold. Her har rigtig mange budt ind med alt fra: hundeluftning, cykelture, bygge snemænd, gåture, køre på slæde, løb, vinterbadning, ergometerroning, lege i sneen og Zumba.
Gylling 'gik amok'
I løbet af vinterferien lykkedes det Gylling at gå hele 1.109,81 kilometer eller hvad der ca. svare til en tur til München. Lars fortæller: "Det er stærkt gået af Gylling og jeg håber, at folk har fået set mere af vores flotte natur og er blevet inspireret til at komme ud og bevæge sig i den.
Kilometer-facts:
  • Fra Gylling til Prag: 962 km.
  • Fra Gylling til Strasbourg: 1.025 km.
  • Fra Gylling til Gdansk: 1.032 km.
  • Fra Gylling til München: 1.100 km.
  • Fra Gylling til Zürich: 1.189 km.
  • Fra Gylling til Paris: 1.216 km.
  • Fra Gylling til Wien: 1.294 km.
Gylling Sport og Idræt