Gylling eSport streamer i 24 timer

02. august 2020 kl. 19:32
Lørdag d. 22. august streamer Gylling eSport fra vores lokale i 24 timer

Gylling eSport streamer i 24 timer

Lørdag d. 22. august kl. 12:00 til søndag d. 23. august kl. 12:00 kan du følge Rasmus og Peter fra Gylling eSport, når de vil streame i hele 24 timer i træk, fra Gylling eSports lokale.

Undervejs vil der være forskellige give aways, mulighed for viewer-games, skøre indslag og du vil helt sikkert komme til og kende Gylling eSport en del bedre.

Rasmus, der allerede er træner i Gylling eSport, har sagt ja til at stille hans private Twitch-stream til rådighed - noget vi er utrolig glade for - så kig forbi streamen, smid et follow eller et sub på Rasmus' twitch-kanal - det vil vi sætte stor pris på.

Følg med via https://www.twitch.tv/s0renzen

Tusind tak til vores sponsorer af give aways:

Larsen & Jakobsen ApS, Hungry.dk og Oneway Esport

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Gylling eSport er en del af Gylling Sport og Idræt og efterlever værdierne i vores hovedforening. Vi samarbejder med DGI, eSport Danmark, har skrevet under på det etiske kodeks for eSport i Danmark og arbejder generelt ud fra, at bredden skaber eliten. Gylling eSport har eksisteret siden efteråret 2017.

eSport

Udvalgsformand og esports-træner