Gratis online-træning i maj og juni måned i Gylling eSport

image Gylling eSport tilbyder gratis online-træning
Peter "MeetThePete" Larsen
01. maj 2020 kl. 20:30
Gylling eSport tilbyder nu, to måneder med gratis online-træning, forlænger vores indeværende sæson og gør det muligt for nye medlemmer, at prøve at gå til eSport i Gylling.

Gratis online-træning i maj og juni måned 2020

Lige nu er der svære forhold for foreningslivet, men lige med eSport, så har denne sport en stor fordel - vi kan mødes online! Vi i Gylling eSport vil gerne hjælpe til med, at give børn, unge og voksne et fællesskab, hvor vi sammen, men hver for sig, kan mødes online og dyrke vores fælles interesse. Vi tror på, at det er vigtigt, at stadig have et rum, hvor man kan mødes med ens venner og koble fra og blive bedre til at spille Counter-Strike.

Derfor tilbyder vi nu, to måneder med gratis online-træning, forlænger vores indeværende sæson og gør det muligt for nye medlemmer, at prøve at gå til eSport i Gylling.

Tilmelding foregår ved at:

Sende en e-mail til til: esport@gyllingsportogidraet.dk med følgende informationer: navn, fødselsdato, adresse, post-nr., by, telefon-nr. og e-mail. Så vil vi vende tilbage til dig, hurtigst muligt.

Dette er en forudsætning for, at gå til online-træning i Gylling eSport:

1. at du downloader og installerer spillet Counter-Strike Global Offensive (gratis) - det gør du via Steam her
    Hvis du ikke har brugt Steam tidligere, så vil du blive bedt om at oprette en profil på Steam.
    Steam er et computerprogram, der er udviklet af Valve Corporation. Det anvendes til at organisere en række computerspil, spillerens netværk og til køb og download af spil - bl.a. Counter-Strike.

2. at du køber CS:GO Prime Status Upgrade (det koster ca. 100 kr.) - det gør du via Steam her

3. at du downloader og installerer Discord - det er det program vi bruger til at snakke sammen - det gør du her

4. at du tilslutter dig Gylling eSports Discord-kanal - https://discord.gg/Zf2XSWY

5. at du bliver en del af vores Facebook-gruppe - https://www.facebook.com/groups/gyllingesport/

6. så må du meget gerne 'synes-godt-om' Gylling eSport på Facebook https://www.facebook.com/gyllingesport/

• U11 træner hver tirsdag fra kl. 17:30-19:00
  • U16 træner hver onsdag fra kl. 19:00-21:00

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Gylling eSport er en del af Gylling Sport og Idræt og efterlever værdierne i vores hovedforening. Vi samarbejder med DGI, eSport Danmark, har skrevet under på det etiske kodeks for eSport i Danmark og arbejder generelt ud fra, at bredden skaber eliten. Gylling eSport har eksisteret siden efteråret 2017.

eSport

Udvalgsformand og esports-træner