Frederik Kaysen fik en på opleveren

image Jens Stage og Frederik Kaysen
03. maj 2019 kl. 14:56
Søndag d. 28. april drog en flok friske forældre og børn fra Gylling boldklub ud til Samarbejdsklubbernes Dag i AGF.

Her fik både store og små en på opleveren. Før kampen blev der uddelt autografer fra flere af AGFs førstehold, her iblandt ungernes favorit Jens Stage.

På pladsen foran stadion var der opstillet små skud og drible baner, så man kunne øve sig på inden kampstart.

For en dreng blev denne dag ganske speciel, da han var den heldige i lodtrækningen om at repræsentere Gylling boldklub på banen i en sparkekonkurrence. Det var et stort øjeblik for 7-årig Frederik Kaysen fra klubbens U8-hold, at kunne sætte sine fodboldstøvler på græsset, hvor hans idoler fra AGF til dagligt spiller.

Det var en stolt dreng, der fik lov, at få bolden fra konkurrencen med hjem endda med navn og klub på.

Dagen blev ekstra god for alle, da kampens resultat endte 3-1 til AGF.

Fra AGFs YouTube-kanal

Fodbold kontakter og trænere