Badminton-Petanque i Dagli'Brugsen Gylling

image Foto: Lars Larsen og Lars Kaysen spiller badminton hen over en køledisk
20. april 2019 kl. 19:14

Et par sjove timer, da Gylling Badmintonklub spillede Badminton-Petanque i Dagli'Brugsen Gylling.

Det blev til et par sjove timer, da Gylling Badmintonklub, spillede Badminton-Petanque i Dagli'Brugsen Gylling fredag d. 12/04-2019. Kunder i Brugsen kunne prøve kræfter med Badminton + Petanque, der i dagens anledning var smeltet sammen.

"Vi laver gerne nogle skæve aktiviteter, da de både er sjove at lave, og så er det noget folk husker", siger træner i Gylling Badmintonklub Lars Larsen. På dagen var det også muligt at få sit OK-kort fornyet eller få sig en snak med "OK-manden" omkring forsikringer, el og mobil-telefoni igennem OK.

Tak til alle, store som små, der prøvede at spille badminton-petanque i Dagli'Brugsen Gylling - håber I synes, at det var sjovt - Stor tak til OK og Dagli'Brugsen Gylling for at støtte op om lokal-sporten i Gylling.

Se her video fra Dagli'Brugsen Gylling - hvor 2/3-del af træner-teamet spiller badminton hen over en køledisk.